måndag 19 januari 2009

fy wilma


nu tror ni kanske att detta är mitt fel. men vänta och hör. det är inte alls synd om wilma, jag är ingen dålig matte, wilma tycker att det är roligt, bra med reklam för kyrkovalet osv osv.

idag när jag kom hem hade wilma öppnat alla paket jag slagit in till hennes passare. inte nog med det hon hade gjort konfetti av allt papper och rullat upp rullen med kyrkovalsetiketter och rivit dem i bitar. (inte hela rullen tack och lov..phu). som straff fick hon på sig alla klisterlappar som hon rivit av från rullen. det var väl inte så illa va?

idag kändes det nästan som att det var första dagen efter lovet. min kropp var helt slut, jag blev totalsvettig efter första övningen, orkade knappt att stå rakt efter alla hopp...dags att rycka upp mig. kan inte bara sova bort hela helgen och sen ändå inte orka.

1 kommentar:

  1. Det är alltså först nu hon har kommit på att hon kan göra hyss när matte är borta. Men hon är ju så sjukt söt, det går inte att vara arg på den lilla gumman. Tur att det finns några kyrkovalsklisterlappar kvar ändå. Vad ska ni annars tejpa med nere i München?

    SvaraRadera