lördag 24 januari 2009

balettböcker

idag har jag blivit totalt förbluffad över amazons kapacitet. beställde böcker i torsdagsnatt och idag kom min beställning. omg! det är vad jag kallar snabb service. ni anar inte vad vis jag kommer att bli. kommer att bli balettmästare! wow. nej men seriöst så verkar böckerna som jag varlt ut väldigt bra. gick väl iof igenom alla balettböcker de hade och läste det som gick att läsa om dem. har länge velat ha ngn form av uppslagsverk på baletttermer så nu äntligen har jag skaffat mig det. vem vet jag kanske använder dem nu i några år och sen aldrig mer, men skit samma då har jag ju haft dem nu iaf.

idag har jag gått med wilma. känns bra att få komma ut lite. känns oxå bra att få gå lite längre, får annars lite dåligt samvete att vi går så korta rundor. hon är ju inte som kalo som springer som en idiot såfort man släppt kopplet. hon behöver en medresenär, en annan hund. jag duger inte... håååå

jag är så såsig i hjärnan. för mycket data kanske?

2 kommentarer:

  1. Vem var det som fick Bodil att beställa från amazon.de istället för amazon.com? Kanske en NÅGOT snabbare leverans från Tyskland än från USA? Hehe. Jag älskar dig.

    SvaraRadera