tisdag 20 januari 2009

dumma snigel

.
idag fyller syster e år, grattis grattis.

själv har jag haft en kass dag. en viss person vill inte ha lika mkt kontakt längre och tycker att jag borde skaffa mig ett nytt liv...typ. men det är inte så himla lätt. vet inte vart jag ska börja. jag bara längtar och längtar fast att jag vet att jag måste sysselsätta min hjärna med annat är goda minnen. jag kan ju lägga in en kontaktannons, vadå desperat? ;) nej det gör jag nog inte. skaffa jobb? men wilma, är ju redan svårt med passare... jag får väl jobba på parken som helena och så kan wilma sitta i bilen. skulle kanske till ett mirakel om jag fick ett så perfekt jobb.

har bokat resa idag för februarilovet. nu gäller det att se till att antingen få med wilma på planet eller hitta en passare. hoppas hoppas att allt löser sig. annars får jag sitta här och lösa korsord hela lovet...

3 kommentarer:

  1. Vaddå? Nä nu jävlar. *ringer dig galet mycket på skype*

    SvaraRadera
  2. massor av prat med nils gjorde allt bättre. många tårar dock.

    SvaraRadera
  3. snigel, jag älskar ju dig. varför måste allt vara så svårt?

    SvaraRadera