lördag 10 januari 2009

träningsvärk

jag har så mkt träningsvärk. ojojoj stackars lilla kropp. har bara gått i skolan i tre dagar ändå känns min kropp som en enda stor ömmande punkt. men jag ska ha en lugn och skön helg med massor av godis och te. det läker både kropp och själ.

den stygga tjejen i min klass har inte klämt ur sig ngn ny kommentar. är lite förvånad. de brukar komma smygande. kanske kommer det ngn när jag minst anar det. men det kan ju inte vara lätt när man är så snygg, så perfek och underbar som hon är...

vi hade floor igår, jag tror att det var då som min sista ork försvann. men det var kul. är verkligen en speciell känsla att "dansa på golvet", fast det är svårt. för mig iaf som aldrig gjort sådant innan. men vår lärare får allt att verka så enkelt så att man bara måste testa om och om och om igen tills benen knappt orkar lyfta från golvet.

idag ska jag laga de båda punkteringarna som blivit på min och nils cyklar. sen ska jag gå en lång oc skönt promenad med wilma så att hon får sprungit av sig lite. någon som vill följa med?

3 kommentarer:

  1. haha du måste berätta mer om snygga tjejen och hennes kommentarer. jag kräver en hel bloggpost med en analys av hennes beteende och utseende. komplettera gärna med en .jpg och citat.

    SvaraRadera
  2. du förresten, det funkade bara när jag använde googlekonto, inte när jag skulle testa openid med moln.nu som webbadress. det var då det bara blev en felkod..

    SvaraRadera
  3. stygga tjejen jue. fast själv tycker hon nog att hon är snygg.

    SvaraRadera