måndag 1 juni 2009

god morgon världen

ja nu vart det sommarmånad. känns helt konstigt med tanke på att det är ett lov och en skolperiod till innan sommarlovet. har äntligen fått svar från hemtjänsten, fick inget svar att jag kunde jobba tidigare utan nu har de skickat ett färdigt schema. jag som blev rätt nervös där ett tag. men nu har jag iaf jobb. så ska jag bara höra på äldreboendet om de vill ha ngn extra.

sover så mkt nuförtiden. och drömmer massor. sover lätt 12 timmar i stäck. tom. wilma tröttrnar på allt sovande. hon som annars är totaltrög på att gå upp ur sängen. det var flera gånger som hon vägrade komma när nils ropade och när han hämtade henne sprang hon tillbaka så fort hon kunde. men nu så, nu tycker hon att det får räcka. får väl gå/cykla/springa med henne s¨å att hon blir lika trött som jag. fast risken är väl då att jag blir ännu tröttare, eller kan man bli tröttare?

det är ruggit ute idag. moln, dugg, kallt...hu hu. det skulle ju bli fint jue! men jag behöver nya bajspåsar så jag ska försöka ta mig till englischer på en bajspåserunda.

saknar min nils..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar