fredag 26 juni 2009

helg

nu är det helg. hela min kropp är helt totalt färdig. skulle kunna lägga mig ned och somna pa stört om jag bara tillät mig själv. men nej nej. gar ju inte att ligga här pa golvet...fast istället sitter jag här. som att det är sa mkt bättre. jag har skickat intressemail till en massa lägenheter. det tar tid. men det finns sa manga. och allt detta jobb. har fatt svar fran en 45 arig man. men jag är lite rädd. tänkt om han är psykopat! becca den modiga ska följa med mig och titta pa lägenheten och se hur tätt inpa rummen ligger. vem vet han kanske tom är trevlig ;) eller sa laser han in oss i källaren och vi far aldrig mer se dagens ljus...

jag har köpt en dansdräkt. världens finaste. har inte ens vagat dansa i den ännu.

nej nu är det allt dags att ga och duscha och aka hem och äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar