söndag 7 juni 2009

grattis sverige

ja det var ju sveriges nationaldag oxå. gustav vasa kröntes, grattis till honom. sverige kom inte med i vm, synd för dom. min röst totalt kraschade inne på eat the rich. tänkte ändå vara där ett tag men jag kände att om jag skulle vara kvar så får jag antingen vara tyst resterande kväll eller så kommer jag vara röstlös imorgon. så det blev att jag gick hem.

pumpar i mig vatten nu så att jag kan leva imrogon. och så att wilma kan få gå ut. blev inte så mkt idag...förlåt wilma. men hon har sovit rätt gott hon med.

idiot jäveln till hyresvärd kom inte med pengarna idag heller som han lovat. kan man inte stämma honom? eller anmäla honom till polisen? han är ju snart 7 månader sen med att betala tillbaka pengarna. hate you mother fucker!!

åhh snart ska jag få sova....åååå jag älskar att sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar