lördag 6 juni 2009

ojojoj

utekväll igår, och vilken kväll sen då! hade så kul. pratade massor med en massa nice folk. är helt hes idag. låter som en whiskeyman ;)

skulle inte gå ute egentligen. men sen så gav nils mig en spark i röven så att jag kom ut. på väg hem från klubben köpte jag ett wienerbröd på ett bageri som just öppnat, slapp ta taxi eftersom att U-bahn börjat gå igen.

men denna dag...ja denna dag har knappt existerat. jag har sovit, jag har tittat på talang och på nile city, duschat...och ja det var nog allt. jag har ätit. MASSA. gjorde pastasallad igår och tänkte att det äter jag upp. omg det var ju hur mkt som hellst. men det kan ju vara bra för att binda alkoholen.

ikväll firar vi idas födelsedag på eat the rich. det blir nice. riktigt lugnt men nice. sen blir det kanske lite tjej-film och chips.

nä om man skulle ta sig ännu en power nap...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar