lördag 27 juni 2009

stackars lilla huvud

det är så mkt som snurrar inne i min hjärna nu. har för första gången i mitt liv haft sömnproblem, eller ja sovit som en normal människa... kan vakna kl 06.00 pigg! helt sjukt. har anatomitest på onsdag och alla dessa latinska ord vi ska kunna bara snurrar runt i mitt huvud. lateral och transfersal arch, suplination och pronation, extention och flexion, addoption och addoption, qvadriceps och biceps, tibia och fibia....stackars stackars lilla huvud.

har inte hittat ngn lägenhet ännu. har en reserv men det är ett dyr eller ja hyfsat dyrt rum hemma hos en gamal tant med en orenoverad lägenhet. har lite panik över detta. det är så många som inte vill ha wilma. suck. varför ska det vara så svårt? skulle egentligen festat ikväll men jag kan inte slappna av. sätter mig bara här och letar lägenheter...suck. men jag tror att jag och wilma kan få en mysig kväll bara vi två.

har prüfung på fredag, måste göra allt SÅ bra. känner att jag ligger i lite dålig dager hos rektorn och hans fru som olyckligtvis bestämmer allt. öva öva öva

sen kommer far och systrar och då måste allt vara färdigt. ALLT!

men det ska bli så skönt sen. föreställning, bilsemester, komma hem...hååå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar