onsdag 24 juni 2009

mkt i huvudet

ja just nu har jag verkligen mkt i huvudet. phu... men det ska nog gå bra. ska bara hitta någonstans att bo, klara prüfungen och mitt anatomitest och kunna showen...sen så. sen kommer far med systrar och vi ska resa och ha det bra ;)

hade en helt vrickad dag i måndags. var i skolan. hade föreställning. fick reda på att vårt numer var så bra att vi skulle göra det på slutshowen. gjorde halvt om halvt slut med nils. åkte till sjukhuset med en kompis. satt på akuten. åkte hem...hela mitt bröst bara värkte när alla dessa känslor kom ifatt mig. hade inte heller ätit på 12h och haft show och tränat så allt var ju inte heller fysiskt som det skulle. tog ett litet tag att komma ikapp.

men mina kära roomies hade köpt godis till mig och lee för att trösta oss från alla onda men. det var sött. och jag som älskar godis.

wilma mår bättre, bättre och bättre för varje dag. skönt. så slipper jag oroa mig och krångla med vetrinärer och så. men jag ska ändå ta henne till en våg. om inte för sjukan så för min egen skull. kan vara bra att ha lite koll.

hade ett tufft yogapass idag, är helt och hållet slut. tog ett tag innan jag kunde samla mina tankar igen efter klassen. men så kom jag hem och blev erbjuden mat, då blev jag glad.

livet har sina vändningar och tur är väl kanske det. hade ju blivit rätt trist annars. systrarna har ju guligull så att dte räcker för mig med kanske. men jag har fortfarande pojkvän så vem vet, jag kanske får mig en del gull när jag kommer hem. ;)

1 kommentar:

  1. Samma gamla pojkvän25 juni 2009 kl. 17:29

    Ett berg med gull väntar på dig när du kommer hem.

    SvaraRadera