lördag 20 juni 2009

sqwash

idag har jag spelat sqush för första gangen! är helt slut i min högra arm. kommer att ha multi mkt träningsverkk imorgon. men jag borde väl vara van vid det här laget... jag menar efter förra veckans vandringar var jag helt kaputt sa detta kan ju knappt vara lika illa. själva spelandet var mkt svarare än jag trodde det skulle vara. var lixom en helt annan teknik än i badminton, plus att det inte var en lätt liten fjäderboll utan en hard och ostudsande svart liten sak.

har skaffat mig en ny vän. kan vara skönt att komma bort ifran schleissheimer ibland. fast nu far vi ju se vart jag tar vägen till hösten. hrmm...krangligt det där med att hitta lägenhet. phu. vill inte bo själv iaf. men att hitta ngt är inte alltid sa lätt.

ja ja nu blir det kaffe och maoam. gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar