torsdag 4 juni 2009

dyr shopping men gratis mat

idag har jag blivit bjuden på mat två gånger, det är nice! första gången när jag kom från stan så satt de andra hundägarna och åt och bjöd in mig. vi satt ute på gården och bara göttade oss. jag bjöd på vattenmelon som nu blivit en standard i veckohandlingen (tungt som satan men gott som gud...ja eller). andra gången jag blev bjuden var när jag på skämt sa att jag kunde äta upp resterna från becca och löwb. "jo men det kan du göra", åhå, nice! så nu sitter jag här med stekt kyckling och klyftpotatis. aum!!!

har varit nere på stan idag...det gick illa. hittar på tog för mkt. men oj så fin jag kommer att vara. någon som vill bjuda mig på fest?!

hann även med en tur via euroshop där jag fick införskaffat nya bikinis och lite smycken. ååå älska skitaffärer!

mår bättre idag. det känns skönt. ett långt, varmt bad satt riktigt fint. om bara inte fröken chiva hade släckt hela tiden...men det är ju rätt mysigt att bada i mörker oxå. ;)

1 kommentar:

  1. loeb stavas hon, men det är lugnas, kul att maten var god:) jag har ju försökt bjuda ut dig på fest, men icke! Men imon får du fanimej följa med! då ska vi parta på registratur och dansa hela natten bodan, det ska vi faktiskt:))
    puss o gonatt

    SvaraRadera