onsdag 3 juni 2009

sömn

idag tog sömnen sitt pris. jag var duktig och gick och la mig vid 12 igår. sen i morse ville wilma ut redan vid 10.30. så jag gick upp och gick ut med henne. men så tänkte jag att äsch, varför inte gå upp på riktigt nu. jag gick och handlade nybakat bröd till min goda korv jag köpte igår. jag satte på datorn. men så tänkte jag att en liten lur på detta skulle väl sitta fint. men min kropp var inte alls nöjd med en liten lur. sov tills nu. 15.30!! att jag kan vara så trött. fattar det inte.

fö. så har min mage börjat bråka igen. råkade försvinna tillbaka till mina gamla vanor och vipps så säger min mage ifrån. va nöjd dumma mage, du får ju massa mat. jag skiter väl i dig...eller ja jag gör väl kanske inte det. hade önskat att jag kunde lämna magen hemma för en dag men icke. den ska jämnt och ständigt med.

tycker lite synd om wilma. visst att hon oxå tycker om att sova men jag tror att hon skulle må gott v en lång promenad istället. får ta tag i mitt nya liv imorgon. denna dag har ju snart gått...suck.

btw så köpte jag en riktig korv pålidl igår. ni vet en gåndär som hänger i taket i köttbutiker. den är såååååååååååååååååååååå god. har bara ätit en massa mackor sedan gårdagens handling. kanske inte heller är så bra för min mage. men orka. varför är det bara min mage som krånglar. ingen i lägenheten äter grovt bröd, jämna potioner, regelbundna tider...suck.

ja ja. nu ska jag på en balettklass och sen wilma, sen ska vi gå en lång promenad. och jag ska inte sova en stund när jag kommer hem. nej nej nej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar