onsdag 10 juni 2009

stackars stackars

tycker så synd om mina kära vänner som ska hälsa på mig. SJ-idioternas tåg var döds försenat och de kan inte stå för att deras resenärer missar direktkopplade tåg. skitstövlar!! så nu får mina kära vänner åka en dubbelt så lång resväg för dubbelt så mkt pengar...fuck SJ!! ska försöka pyssla om dem när de väl kommer fram. ingen kommer ju någonsin att våga hälsa på mig efter det här... jag ska göra allt jag kan för att få dem att trivas!

så himla segt att det händer på hitvägen oxå. jag menar de missar en dag här nere plus att de hade kunnat sova hos mig en natt extra om det var så. nu känner jag mig hopplöst långt borta för att hjälpa dem.

men tänk ändå att de ville komma. det gör mig så glad!

full rulle i huset nu. förutom vi gamla vanliga så har becca två kompisar och juha sin mamma. plus då att schlager, chiva och stretcharen springer här. men det är nice. jag gillar människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar