måndag 8 juni 2009

nu får allt bakfyllan snart släppa. måtte blivit en hel del i fredags...phu. har mått rätt kasst idag oxå. phu. alkohol är verkligen inte bra...men kul! hade en störtmysig kväll hos en klasskamrat idag. var verkligen helt perfekt. jag var lite putt så jag la mig för att "vila" vid 19 men det råkade bli två timmars sömn...så det var bra att komma ut på ngt.

har blivit sjuuuuuuuuuuuuuuuuuk, förkyld blä. min röst har iaf återvänt vilket är skönt.

nils har blivit morbror, grattis! men mina ego-tankar sätter fart. när hans andra syster skaffade katt fick jag och wilma knappt komma in i huset. nu är det är baby... är rädd (pessimistisk?) att jag inte får komma och hälsa på på hela sommaren. eller så måste jag skaffa hundpassning och då kan det bara bli korta stunder... suck. jag vet att jag är dum. det är jättekul att hon fått barn. det är ju typ det största som kan hända. tänk ett barn. jag menar spricker det mellan mig och nils så kanske det ändå inte var ngt att ha. eller? ja vi får se helt enkelt. missförstå mig inte, jag menar när jag säger att det är fantastiskt att hon fått barn! jag blir bara lite dum i huvudet...fölåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar