söndag 31 maj 2009

loooooov!



ja gårdagens inlägg kanske kan tala för sig själv...hehe men kul hade jag. förstår bara inte riktigt hur det hände. skulle ju bara dricka lite öl. det var ju de andra som skulle satsa på stort. men men.

nu har vi lov. i två hela veckor ska jag slappa. försökte få med folk till att trampa trampebåt imorgon. men det har inte gått så bra. och är det redan nu ett ganska svagt intresse brukar det bli otroligt segt att få ngn att komma med. chiva och edith var iof sugna. så det kanske kan bli ett helt annan gäng än jag tänkt. annars så får väl jag och wilma hitta på ngt. hon är ju rätt kass på att trampa men vi kan ju åka eka.

snart ska jag bli klippt. ska bli så skönt. är så slitet! kan ju knappt borsta det utan att få med halva huvudet i borsten. fick skölja igenom det efter plattningen igår. så nu måste jag vänta tills det blir lite torrare för att man ska kunna se lockarna. phu, det är ett stort projekt.

på tal om klippning så klippte jag wilma idag. eftersom att hon tycker att det är så jobbigt och jag har så mtk tid, så har jag bestämt att jag ska göra det i etapper. så nu har jag tagit huvud, mage och tassar. ser ungefär ut som att hon har på sig en overall. eller ovrål som jag sa när jag var liten. rätt nice ord ändå. ovrål. nice skrik lixom. hehe fyndigt fyndigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar