fredag 8 maj 2009

sol och svett

solen skiner över münchen vilket gör det hett i de ventelationsfria danssalarna. visste knappt att man kunde svettas så mkt från benen och armarna. imorgon är det lördag men jag ska vara lika mkt i skolan för det...phu. ska göra audition för dagskolan och sen blir det rep. ojoj. vet iof inte ens om jag vill börja på dag... men ja, det är värt att testa iaf. vad ska jag göra i höst, kan ngn säga det till mig? vad ska det bli av mig? skulle vilja ha en färdig plan innan sista maj. inlämnas med detaljerat dag-för-dag-schema.

ska träffa min hemliga date på söndag det ska bli nice....höhöh

1 kommentar:

  1. jag vet! du skall flytta till göteborg och umgås med mig hela dagarna. vi startar ett myskollektiv som går ut på att inte göra någonting, bara ha det trevligt. vi söker eu-bidrag för att finansiera det hela. så äter vi godis och choklad och går på picnic och dricker vin.

    nu vet du vad du ska göra

    SvaraRadera