lördag 2 maj 2009

vanlig lördag

idag har jag haft en riktigt go lördag. repade med min grupp vid middag och sedan cyklade jag och nils till englischer garten och picnicade. det började ösregna när vi cyklade dit vilket gjorde att de vi bjudit backade ur. men vi satt så fint mitt i parken inne i ett "tempel" med hela vår picnicfilt. efter ett tag kom rebecca och vi rökte vattenpipa och hängde. riktigt trevligt!

jag och nils har börjat läsa invandrarna. har riktigt glömt hur långsamt allt går. det tog boken typ 30-40 sidor för resenärerna att komma i land. men det är mysigt med högläsning. frågan är om jag skulle orkat läsa om jag inte hade haft nils. det var mysigt iaf att sitta i parken under taket när solen just spruckit igenom molnen och läsa.

ikväll ska folk ut och festa men jag är inte särskilt pepp. rebecca hållet på att färga mitt hår. köpte en ultrablond färg som nu ska få mitt hår att glänsa i solen..ja eller nåt. måste ju få bruk för syster hs schampo.

annars har det inte hänt så mkt. har inte haft så mkt internet som innan. allt fuckade upp sig och det fungerade bara när nils satt vid datorn...typiskt. men nu börjar det bli bättre. har haft döds mkt träningsverk i hela ryggen och magen. vilket kanske är beviset på att jag svankat hela lovet, eller i alla fall inte hållit upp mig som jag borde. kom inte in på skolan i oslo vilket gjorde det lite tungt ett tag. inte som att jag helt deppade ihop, men det var ändå jobbigt. det som ändå kändes så bra. ja ja. så nu får vi se vart lilla bodil tar vägen. kanske skulle ta och bli ngt vettigt. inte hålla på att plugga döds mkt för att ändå få ett underbetalt jobb... suck. framtiden är oviss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar