söndag 10 maj 2009

denna helg har inte tyckt om mig...




...eller ja riktigt så illa har det inte varit. hade min audition till dagskolan i lördags, det gick väl åt helvete kanske man kan säga. jag kom inte in plus att hon sa att det inte alls var säkert att jag kunde komma vidare i kvällskolan. men så när jag pratade med tjejerna i min dansgrupp osm går i 3:an på kvällskolan nu så sa de att alla går vidare. det får vara riktigt illa annars. jag menar jag har ju inte kännt mig så efter..men tydligen...suck. det var tungt.

tog det ganska bra men verkligheten kom ikapp mig. skrev ett långt mail till syster e om allt jag kände och tänkte och så fuckade hela datorn upp sig så att allt försvann...suck. nils hörde inte av sig på hela dagen (han trodde att jag skulle repa längre än jag egentligen skulle). så när en tysk tjej i min klass kom och hämtade mig och nils och frågade hur det gått kom allt. men tillslut kunde jag hålla igen. men allt bröt ut igen när lilli gav mig en lapp och en godispåse som sherwin skickat med. där stod det att hon tyckte om mig. då grät jag massa. nils grät. becca höll på att börja gråta. det blev ett enda stort tårbad. men alla var så snälla. ville ju inte sabba stämningen, samtidigt ville jag inte bara vara hemma och gräva ned mig. så efter ett tag så kände jag mig bättre. tänk att vänner kan vara så fina, så bra, så...underbara. vi har inte ens känt varandra i ett helt år.

idag har jag ätit massa glass med min date och sett på föreställning med nils. en bra dag!

har börjat ta kort igen. så syster h, snart kommer mina bilder igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar