måndag 11 maj 2009

måndag med överaskningar



tidigt i morse ringde johanna och sa att hon var vid Haupbahnhof. deras tåg hade blivit försenat så de fick vänta i münchen i 1,5 timma. så då ringde hon mig. åh, min fina johanna. var så underbart att träffa dig! tänk att vi sågs nu i morse. verkligen en glad överraskning. döds bra start på veckan!





efter att ha fått reda på att pengarna från idioten inte kommit in ännu. så blev allt lite tungt igen. men så var vi och handlade. köpte en massa goda (och tunga) frukter och god mat. så blev vi på lite bättre humör och det blev ju bara bättre av en mysig lunch hos lisa. första gången jag träffade lilla underbara ellen.

var i skolan som vanligt och kämpade på trots att det kändes lite jobbigt att komma tillbaka. var ju lite sådär kul att veta att läraren jag hade inte trodde på mig. eller vad det nu var. men hon var snäll och när alla spänningar släppte dansade vi midsommardanser. ;)



nu har jag min lilla nils här i två veckor till. tänk att man kan få ha det så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar