måndag 27 april 2009

sommar och sol



ingen jacka, shorts, ballerinaskor.. aum jag gillar sommar. efter skolan var det bara att cykla hem. inget onödigt krångel med ytterkläder och skit. men däremot så har jag varit ledsen typ halva dagen. vet inte varför, det mest bara va så. ingen sol i världen kunde göra mig glad. fucking jävla skit diffucult appartment kan ju aldrig ge oss våra pengar...ja besöket på banken idag gjorde mig inte direkt på bättre humör. men nu så, nu blir det nya tag. imorgon ska de ringa från oslo. då MÅSTE jag bara vara på g!

3 kommentarer:

  1. Hej dodi.
    Jag vet, ibland är man bara ledsen. Det är bajs.
    Hoppas nu att norgesamtalet gick bra. Jag hoppas hoppas hoppas, det vore så roligt. Plus jag undrar när jag kan komma och hälsa på sen i sommar. Och när du slutar eller har uppvisning eller nåt, jag har ju knappt sett dig dansa på aplänge ju. (Du har ju vart på typ varenda liten grej jag gjort...) Nu vill jag se dig!

    Kram kram kram kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Bodil. Emelie här. Så nyfiken på hur det gick... Berätta!
    Kul att träffa dig sist :) PUSS

    SvaraRadera
  3. åh jag vill gärna att du ska komma och titta på mig! fast du ska inte känna att du måste. saknar att inte bara kunna åka upp till göteborg och hälsa på. är nog nyttigt för wilma att vara mer med andra hundar. så vi båda två får ut massa av att hälsa på dig och kalo! ;) kom inte in...ajaj

    SvaraRadera