torsdag 16 april 2009

påsklovsuppehåll

nu har det verkligen gått ett tag. vet knappt vad jag ska välja att skriva. har ett underbart lov, jobbar hårt på sjukhuset, har träffat nils igen, har varit i hålt, fått tillbaka mina plommonkinder, ska på 3:e släktträffen med samma släkt detta lov på söndag, har varit social, har sprungit, har snart varit på gekås...ja det var väl det viktigaste..phu. jahopp så vart det gjort iaf. nu kan jag fortsätta att skriva en massa meningslös skit. kan berätta att jag har trassligt hår som behöver kammas. det kan alltid vara kul för omgivningen att veta. då vet man vem man inte ska besöka ikväll...vilket egentligen betyder att jag inte borde ha skrivit det..

imorgon har jag och nils grillkväll på getterön. ska bli nice. hoppas att ngn kommer. fast egentligen bättre ingen än ngn konstig riktigt pinsam person som egentligen inte ville komma och som ingen bjudit. bara att den fått reda på det via person till person. fast det hade ju varit rätt mysko. "btw min kompis flickväns brors kompis skulle grilla, du kan ju åka dit om du får tråkigt".

fö. så har inte jag ätit godis sedan helgens forsserier. det du coach!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar