lördag 25 april 2009

osloturen

nu är jag hemma igen efter några dagar i oslo. är helt och fullt nöjd med min resa. kom till sista uttagningen på auditionen, nu får vi se vad de säger. ska göra en intervju via telefon på måndag eller tisdag. det har varit skit fint väder och jag har mått bra trots all dos av nervositet. fick världens bästa massage av en av mina konkurrenter i pausen. måste varit den som fick mig att de så avslappnad ut..heheh. svin gött var det iaf. han hade gått ngn oljemassagekurs men hade aldrig ngn att öva på så han blev glad över att få massera. tur för mig tur för han. alla nöjda och glada ;)

idag ska jag åka en massa tåg. phu phu. men nu reser jag inte själv iaf. både wilma och nils är med. borde gå och packa färdigt och kanske äta frukost. sen ska jag köpa knäckebröd och ost.

puss och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar