måndag 6 april 2009

vanlih dag i sällstorp

nu är det sol igen, helt underbart. blir så glad av det fina vädret. tänk att bara för en vecka sedan gick jag i vinterjacka, vantar och mössa. idag hade jag klänning. var på karlsson för att handla myrr åt pappa och snask åt mig själv, då kom där en man som tyckte att jag hade snygga ben (woow) och en "dam" som frågade om jag hade strumpor. ja, man kan somsagt börja prata med folk av olika anledningar...

jag och syster e följde med pappa på hans gympa idag. längesedan som jag gick på tantgympa nu. blir inte nu när jag tränar såpass i skolan. men det var rätt gött. jobbigare än jag trodde att det skulle vara. kanske var för att vi var så få. jag har en tendens att föröka lite mer om det är få där. man har mer plats, man blir tryggare, fler ögon kanske. förutom vi och ledaren var där bara tre till, i en hel stor hall.

ngn som vill ha svindyra sockar? de är säkert bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar