onsdag 31 mars 2010

välvård

mitt ansikte är inte helt förtjust i att dte flyger omkring en massa pollen överallt. har blivit prickig. men med lite allergimedicin och hydrokortison mår jag bättre. men så hittade jag idag ansiktsmaskerna som jag fick av syster h i julklapp i en låda. tänkte att det inte kunde skada att vara lite extra snäll mot mitt prickiga ansikte. och såhär nu efteråt känns det väldigt bra. Nu ska jag bli så slät och fin så. ska antagligen ut och äta ikväll med min dejt och då kan man ju inte se ut hur som helst ;)

fast det är ju lite strävigt att jag alltid ser ut som...ja jag vet inte vad, när jag träffar honom. varje gång vi setts har jag, ja inte visat min bästa sida. men nu så, nu ska jag vara fin. om det blir av. han hade ett uppdrag på jobbet som kan dra över på tiden. igår kom han hem vid 22-tiden och det kan bli lika illa idag. och det känns inte riktigt som att jag vill göra mig fin inför en filmkväll. eller en halv filmkväll som vi hade igår. men jag håller tummarna för att han ska kunna komma ifrån. annars så får jag vara fin inför mitt besök imorgonkväll!

så underbart slätt jag lagt ut krämen...not!! men det är rätt gött att ha den på. trodde att det mest var bull shit med ansiktsmasker, men den kylde gött.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar