onsdag 31 mars 2010

vårtecken

Igår var jag ute på blomjakt. hade inte jättemkt tid, men detta var vad jag hittade i blomväg. ja jag räknar bilen som en blomma...det var iaf vårtecken om inte annat. det är så härligt att det kommit upp så mkt blommor. snödropparna och krokusarna är så gott som överblommade nu. hittade några som stod vid ett skuggigt ställe. har aldrig innan varit så intresserad av blommor. men nu, ja nu älskar jag dem. så varsågoda, så här långt är våren kommen i münchen;




Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Ååååh, våååår!
    Nu får jag lite hopp. Här har det strilat regn hela dagen. Trist.
    Och bilen var ju underbar. En sån vill jag ha!

    Lägg gärna upp fler vårbilder. Det känns lite mera hoppfullt då=)

    SvaraRadera
  2. ännu fler blommor? idag har vi kasst väder, beror nog på att jag får sverige-besök. de ska minsann inte få känna av våren!! eller nåt...

    SvaraRadera