måndag 8 mars 2010

axlar

jag har fått så ont i mina axlar igen. kan knappt sy in en knapp utan att få skitont. så himla jobbigt. visst att jag är stel, men att ha ont...det tränger så igenom...suck. ska försöka ta tag i detta. kommer förhoppningsvis att få ett svindyrt besök hos min gud och förre detta yogalärare. men har nog bara råd att gå dit en gång. 70 euro för ett besök...phu! men ska jag bli hel igen så ska jag!

efter vuxenfesten i lördags åkte jag till en pub i stan där jag mötte upp den ambitiöse. när jag skulle hoppa av u-bahn kom en man/kille/grabb fram till mig. han ursäktade sig så vänligt och sa "byxorna"...hö?! "jo, byxorna".."ja de har fastnat i sockan.." HAHAHA han trodde att jag glömt att dra dra ur byxorna från sockorna innan jag gick ut. för han var det så självklart att de inte skulle vara där. och ja ni som känner mig vet att jag alltid har byxorna i sockorna eller möjligtvis ett gummiband runt, men de hänger verkligen aldrig bara rakt ner. jag trodde ju typ att jag tappat min vante eller nåt när han kom fram.

idag har vi föreställning. bra genrep dålig föreställning? åh, det bådar inte gott. ska klämma i som en tok för att det ska gå bra. den ambitiöse kommer så jag måste ju visa vad jag kan ;)

imorgon har vi jazzprüfung och jag har knappt börjat med allt jag ska visa upp...det är riktigt illa! men har noll fantasi. står i mitt rum och bara tänker. hittade bra musik men kan inte få in dem på min ipod. så jag vet inte hur jag ska göra. nu måste jag välja ny musik. himla skit...

ibland önskar jag att alla hade en ruta i pannan som alla kunde läsa. "hej, anledningen att jag pratar med dig är för att...". hade ju varit så himla smidigt. inte en massa fel tolkningar. frågan är bara om jag skulle vilja att ngn läste min ruta...ibland så är jag så falsk. jag vill inte vara otrevlig men ändå så väntar jag bara på att samtalet ska vara över med vissa personer...så kanske är det en dum ide ändå. men rutan kunde ju ändå visa att han var en idiot eller inte. röd eller grön lampa. känns som att jag sagt denna ide förut...jag tänker den ofta iaf.

lilli fee färgade mitt hår igår. så nu är jag fin inför föreställningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar