fredag 5 mars 2010

blogupdate ;)

så kära vänner nu ska jag inte hålla er på sträckbänken längre.

efter skolan i onsdags så hade jag min date. var rädd att jag inte skulle känna igen honom. minnet minns inte alltid riktigt allt... men där var han, det var som att alkoholen gjort mig blind åt fel håll för gud va snygg han var! hur lyckades ja få en date med denne man?

sen tog han mig till en kubansk bar. riktigt mysig. lite som enchiladas fast Kubansk. gjorde först en härligt pinsam miss. drack i sugrör med lutade glaset som att jag skulle dricka utan det. detta resulterade i lite söl. sen stack jag sugröret i en av appelsinerna så att skvättet blev mer. men förutom det så klarade bordsskicket sig. vi hade jätte trevligt. klart att det blev stunder då jag var rädd att jag pratade för mkt. men ja, det är ju jag.

så när vi skulle gå ned till u-bahn så mötte vi killen som sa att han älskade mig i rulltrappan. han berättade för mig bara för en vecka sedan att alla känslor var helt borta och han berättade om tjejer han gillade och han frågade om han fick låna wilma för att flörta med tjejer i sommar. men när han såg mig och jag sa hej blev han skit sur. och min date stod bara bredvid mig, ingen hand eller arm eller någoning. men ja det var illa nog att han bara va. men efter det så blev det lite spänt ett tag.

efteråt hade jag ingen aning om hur det gått. jag menar jag hade det ju trevligt. men jag kan ju prata lite väl mkt när jag inte tänker mig för så man vet aldrig. men fick ett mail av honom dagen efter så nu kan jag ju säga att det gick bra ;P

nu ska jag på genrep.

1 kommentar: