tisdag 9 mars 2010

ta tag i mitt liv och min kropp

I år har jag skött mig betydligt bättre ekonomiskt sett. så jag har nästan betalat av hela lånet till pappa redan nu. detta gör inte att jag nu kommer att spara ich vara förnuftig inför nästa år utan att jag ser en möjlighet att göra ngt bra av pengarna som blir över.

så mitt nya projekt är att ta hand om min kropp. kan inte hålla på att snåla med doktorer, ortopeder, mediciner och annat viktigt. började mitt projekt idag med att gå och köpa rekomenderade avslappningspiller för nacken, sen gick jag till en prova-på- pilates. och nu precis bokade jag in en nack-massage till på fredag och jag ringde en ortoped som ska...ja vad gör de egentligen? yogaläraren sa att hon skulle göra underverk. så vem vet hon kanske går över vatten, gör vatten till vin eller nåt annat fräckt.

ska bara se till att det inte tar för mkt av wilmas tid. vill inte lämna henne för mkt ensam. den ambitiöse kommer ju hem på kvällen så jag vet inte om det är för hennes eller för min skull som jag vill vara hemma mer ;)

idag ska jag visa upp mina jazzdiagonaler...åh himmel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar