tisdag 30 mars 2010

åh himmel...

jag är så trött...hade genrep idag plus vanlig skola. tror att jag kommer att falla ihop snart. hoppas hoppas att alla snart går hem så att jag kan få låsa och sedan följa deras exempel. 

jag hade planerat daden så himla bra. jag gick upp 11.00 för att sedan ha hela dagen planerad. enligt mitt schema skulle jag vara i skolan kl 14, lite drygt för att ha gott om tid att förbereda mig inför genrepet kl 14.30. MEN, stort stort men...jag hade helt tänkt fel. det var inte 14.30  som vi skulle infinna oss utan 13.30. PANIK!! trodde att jag skulle bli styckad levande för detta. men jag fick inte ens en tillsägelse. smög lite fint in bara ;) tack och lov hade de inte hunnit göra så mkt så det gjorde inte så mkt att jag var så sen. men ändå, fick lagom mkt hjärtklappning i bilen på väg till skolan. den prostituerade var snäll och körde mig till skolan. 

på torsdag får jag besök, blir nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar