torsdag 25 mars 2010

typ sjuk

idag är jag hemma från skolan. känner mig inte frisk. i vanliga fall hade jag bitit ihop och gått till skolan iaf men idag...ja jag bara orkar inte. skulle gå ut med wilma men fick vända. all energi bara rann av mig. är mkt i skolan nu. vi repar och repar och repar. ett av styckerna vi gör är bara partnering och min partner...ja..hrm..hur ska jag säga det på ett snällt sätt....hon...hon är inte så medgörlig. inför varje gång vi gör om måste jag påminna om samma saker och det är så frustrerande. plus att hon blir totalstressad så fort musiken kommer på...

tror att det är bra att jag är hemma ändå. har inga rep idag som jag missar. samtidigt hade det varit skönt att gå i lite vanlig skola emellanåt.

sen imorgon är det fredag. alltid lika skönt med fredagar! och på lördag kommer min dejt tillbaka från sin skidresa.

var på en födelsedagsfest igår. stannade i knappt 2 timmar. skämdes lite för att jag var där så kort. men jag var så himla trött. plus att jag inte kände några. att det kan vara så jobbigt att komma in i sociala sammanhang. när jag kom satt alla runt ett enormt bord. så man kunde inte prata över bordet och inte heller lite smidigt pussla sig in för att det blev som små grupper runt bordet. l&m var där men när de gick så...ja då kände jag mig så utanför på ngt vis. gick fram till några sa hej, de tittade på mig och fortsatte sedan att prata men varandra. då tänkte jag att nej, nu får det vara nog. jag hoppas att jag inte sårade min vän med att gå så tidigt.

phu, att jag kan vara så trött av att inte göra någonting...knepigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar