söndag 7 mars 2010

vuxenfest!

igår var jag på min första vuxenfest och det var verkligen trevligt. kanske inte är så fel att bli äldre iaf ;) det var barnen jag passars pappa som fyllde år. pratar mest med barnen och med mamman i familjen. och träffar jag pappan så är det mer praktiska saker som blir sagda. men igår så fick vi chansen att prata "på riktigt". det var kul.

först när jag kom så var det lite nervöst. jag kände inte en kotte mer än familjen och typ ingen annan hade kommit dit ensam. men så kände jag att det faktiskt är mitt eget ansvar att ta hand om mig själv och ha roligt. så jag gick och satte mig vid ett bord där jag inte kände ngn (som att det skulle vara ngn svårt...;P) och va bara bodil. och det gick bra, vara bodil är inte alltid negativt ;)

min broder köpte en ny kamera för typ ett år sedan och då fick syster e låna hans gamla kamera och nu till påsk så är det min tur. ska ta så många fina kort. då kommer min blogg (förhoppningsvis) att späckas med en massa fina, fula, konstiga, bra...kort!

skitsnön har kommit tillbaka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar