torsdag 1 april 2010

bodil under skärtorsdagen

jag blir så himla trött på min skola ibland. de la om ordningen i programmet inför gasteig så nu har vi egentligen ingen tid att byta om. vi har två stycken direkt efter varandra. får känslan av att det bara är av princip som de vill att hela abenschuleklassernas stycken ska vara i första akten så därför kan de inte sätta in ett tageschulestycke emellan. genrep idag, får väl se hur det går...phu!

jag blir bara lite irriterad. sen är det oxå för att jag är så himla trött. vill bara lägga mig ner och gråta när ngt går fel eller när ngn säger ngt dumt eller när de ändrar såhär i programmet. att det kan vara så jobbigt att repa. att det kan vara så jobbigt att bara vara bodil.

men ikväll kommer mitt sverigebesök och så är jag ledig nästan en hel vecka. så det ska nog bli bra. ska åka och handla snart och kommer då att köpa hem en massa gott. affärerna är stängda imorgon, lite svårt att veta vad mina besökare vill ha. men ja jag köper väl lite av varje så blir de nog bra. min dejt åker till sina farföräldrar över hela påsken så mina besökare missar honom precis.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar