söndag 11 april 2010

update

det är så mkt som jag tänker, så mkt jag vill skriva. men så blir det bara inte. har inte lyckats få in mina bilder på datorn som jag tänkt. så en bildupdate får det bli efter att jag varit hemma hos syster datordoktor.

gasteig igår, gick ändå ganska bra. synd bara att min kompis inte fattade att det bara var en paus i mitten..."kort föreställning, men ja ja"...lite tråkigt! men ja ja han kanske kommer på nästa. och jag gjorde ändå två nummer i första akten som han såg.

tom. den prostituerade kom och tittade igår. något har ju hänt denna vecka för plötslig var han trevlig och snäll. men jag klagar inte.

min dejt har dissat mig. trodde inte att jag skulle känna så mkt som jag faktiskt gjorde. men jag tänker att det går över om jag bara lever på och inte tänker för mkt. fast det är ett klurigt moment det där med att inte tänka för mkt. blir gärna så...

dränkte mina sorger igår..hehe nä inte så illa. men efter gasteig gick vi ut. hade riktigt kul. har inte varit ute med mina picnic kompanjoner innan så det var kul. blev rätt lagom hallå i hatten. men så plötsligt när jag stod och pratade kände jag att bakfyllan började komma. så då tänkte jag att det fick vara dags att åka hem. morgontrafiken hade kommit igång så det kändes lagom.

nä nu ska jag sova. är helt slut. god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar