onsdag 14 april 2010

hem hem ljuva hem

idag har jag suttit barnvakt för första gången åt min nya barnvaktsfamilj. gick jättebra. fick dock lägga alla mina kläder i tvätten efter att ha fått en massa matkladd, dräggel och annat göttigt på dem. wilma slickade ihärdigt mina sockar så de var så gott som rena. ;)

annars, ja jag försöker sysselsätta mig. blir svårare nu när det blir lov. men jag ska kanske hem. den prostituerade är en idiot så det gör inte saken bättre. vore bara så skönt att få komma hem och andas ut. men så ska jag hem veckan efteråt för att fira min mamma. så det blir lite fram och tillbaka. men det är det kanske värt. 

efter lovet ska vi få en "ny" jazzlärare. gillar...eller ja älskar han vi har nu och hon vi ska få...allt ska bara vara jobbigt med en massa teknik. och ballader...alltid dessa långsamma ballader. men ja jag ska försöka tänka possetivt. 

gasteig på lördag igen. försöker ragga publik men det går sådär. min dejt skulle ju kommit... himla idiot. blir rätt arg mitt i allt. 

har två timmar kvar här...suck! djup suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar