onsdag 9 september 2009

weee

jag har fatt jobb! nu ska jag lasa skolan varje dag för hela 10 euro per dag. ska även dammsuga duschen men ngn slags vattendammsugare och vädra rummen. därav löneförhöjningen pa 2 euro per dag. känns bra. nu kan jag slappa och träffa folk här pa skolan. och pa onsdagar kan jag hämta wilma innan alla klasser slutat. sweet!

fick just en bretzel (kan fortfarande inte skriva tyska) av min idol. det ni! sa nu behöver jag inte komma hem vralhungrig! plus att jag har ngt att göra medan jag väntar pa att folk ska bli färdiga. sista klassen är inte ens färdig ännu. sa det kan ju ta ett tag. men när den slutar sa sent sa lär ju inte folket stanna sa länge efter iaf.

hoppas att det fina vädret haller i sig till helgen. hade varit nice att ligga i ngn park och softa.

nej nu far de allt vara färdiga snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar