onsdag 2 september 2009

hemma?

ja nu har jag kommit fram, träffat mina sambos och försökt komma iordning. tänk att man kan haså mkt grejer. phu så mkt att flytta och ställa på rätt plats. men jag tror att detta kommer att bli bra. bor med en överambitiös studerande ung man och en lite äldre lite frånvarande. men den unge och den gamle är nog bra människor båda två. kommer kanske koka över på båda två men just nu känns det bra.

nu är det dags att dra till köket för att äta. så underbart att kunna ha maten och alla grejer i köket. och att kunna sitta där! underbart! har varit strålande fint hela dagen men så på två röda sekunder dundrade åskan och regnet piskade på rutorna. tänk att jag är här nu. känns så konstigt. stå på egna ben. allt jag gjort innan så har jag ändå haft nils i bakfickan. men nu är det bodil mot münchen. hoppas bara att wilma snart känner sig hemma. kommer inte orka ha henne ylandes så fort jag går någonstans. men den ambitiösa killen sa att han kunde ta henne ibland. han gillade att gå ut och springa, perfekt!

nej ni, nu blir det mat!

2 kommentarer:

  1. Gott att höra att du landat där. Förstår att du har lite att ta tag i, det var ju rätt många grejor vi släpade in i ditt rum.
    Sköt om dig!

    SvaraRadera
  2. de båda killarna jag bor med var oxå väldigt chockade över all bröte jag har. och för att vara helt krass, jag med. de har kanske hälften i dubbelt så stora rum ;)

    SvaraRadera