torsdag 17 september 2009

sömn



det är inte alls så att jag sover förlite. snarare tvärtom. men igår somnade jag på min första dansklass. vi låg på sidan och så vipps nickade jag till. men jag hann ta i med handen innan jag föll över. förstår inte varför jag blir så trött på floorbaren. (man ligger på golvet och flyttar lite ben och armar i långsam takt till ljudet av min lärares röst. förra veckan var det samma grej. måste äta koffeintabletter innan jag går in eller nåt.

den nya dag-ettan består utav 15 svenskar, 10 danskar, 2 finnar och 3 tyskar. det tycker jag är rätt fräckt. det handlar lixom om en skola i södra tyskland.

fick reda på hur gammal den gamle var i helgen. han var inte alls 30 som jag trott utan 24...sicken miss ;) han och hans tjej har varit ihop i 8 år. det är hur länge som helst! jag som tycker att jag och snigel va ihop länge.

i helgen börjar oktoberfest. oj oj, 9 miljoner turister...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar