onsdag 16 september 2009

ojojoj



vilken helg...vi skulle bara ha en mysig hemmakväll..men ack. så det kunde gå. ibland tror jag att jag måste fått i mig ngt mer än bara alkohol. samtidigt så vet jag inte när det skulle kunna ha hänt. men jag var bakfull ända tills balettlektionen på måndagen kl 17...det kändes lite väl. minns typ ingenting från hela kvällen och enl. becca vr jag totalt odräglig...vilket man kan vara bara genom att vara packad. men iaf. konstigt iaf.

skolan har börjat på nytt denna vecka. det nya är att den bombaderats utav nya ettor. men det är kul. känns bra att jag är där jag är. trots att jag höll på att bli överkörd på väg hem igår och att jag längtar efter snigel. wilma har lugnat sig och min nya rutin fungerar mestadels. (inte idag då när mormor ringde och väckte mig kl 12.30. 11,5 h sömn..)

idag ska jag ha yoga, underbart!

3 kommentarer:

  1. Hej, jag bara timvickar så jag kan ta ledigt när som hellst. Skulle vilja öva lite tyska nån helg eller så så om nån gång passar dig så säg när det är så jag kan komma då och se till så du inte får mera knark i alkoholen.

    ps. jag kommer gärna på oktoberfesten om du kan då, fast läst just att den är jättesnart...

    SvaraRadera
  2. JA! jag vill. bara kom. oktoberfest börjar denna helg och håller på i typ 3 veckor tror jag. denna helgen passar inte riktigt. fast du kanske inte tänkte så snart?! vi har ngn slags brunch på skolan på lördag som varar ett tag. är nog inte sa kul för dig. men nästa helg eller helgen efter det? vi kan ju annars gå till ngt bryggeri om det är öl du vill dricka. oktoberfest är väl kul, men det är mest kul att bara ha varit där. inte så att jag går dit varje dag. det är svinstort och proppat med folk. kommer 9 miljoner besökare...helt sjukt. jag ska snart få så att jag kan ringa till sverige "gratis" så då kan jag ringa dig. passar det?

    SvaraRadera
  3. enligt deras hemsida håller det på till den 4:e, den helgen kanske passar? Men visst det är väl mest kul att bara ha sett det, sedan kan man ju dricka öl på andra ställen också.

    Jag får kolla om det går några bra tåg också. Men ring du när du kan ringa gratis så kan vi kolla mer noga då.

    SvaraRadera