söndag 27 september 2009

dräggel dräggel

jag tittar på tok för mkt på true blood. är nu i andra sesongen där alexander skarsgård klippt sig (och skaffat sig ett jobb..hehe). oj oj milda makaroner. snyggsnyggsnyggsnygg...dräggel

men enligt wikipedia som är människornas nutida bibel, så är han född 76...lite illa. dödar ju mina dagdrömmar litegrann. visst, ålderskillnad ska inte stå ivägen. men när det handlar om att ena parten nästan skulle kunna ha begått en massa kriminella handlingar innan man ens var född då är det väl lite väl. inte för att alexander gjort det...eller ja det vet ju inte jag. men han skulle haft tid om han velat.

sen skulle det ju bli himla krångligt vid jul. jag skulle typ sitta i familjen skarsgårds soffa och dräggla...eller känna mig totalt värdelös. jag menar det är ju en underfamilj. pappa skarsgård som typ är den bäste skådespelare jag vet. ungar skarsgård som om de inte är döds framgångsrika skådespelare så är de så snygga att de kan använda mig som deras hårgele...ja eller nåt.

nej om man skulle satsa på ngn i min egen ålder och med min "position" (=halv tönt, halv annonym, halv kass på allt, svensson-svensson). men den ende jag kan tänka på är den ende som jag inte kan ha... ska dock få veckans mail idag. söndagens höjdpunkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar