lördag 5 september 2009

lördag

igår kväll blev jag så gott som färdig med mitt rum. wilma har redan vispat omkring mina mattor ett antal gånger sedan jag lade ut dem. känns så bra just nu att jag flyttade. har en stor toalett och ett kök man kan sitta i. bor med två toppen killar som inte vänder varenda euro om man säger så.

igår var jag borta på schleissheimer. vi missade att packa in två av mina stolar och ngn hade råkat packa in en postbox. undrar just om posten blev lite paff när deras låda var stulen ;) någon har snott 500 reklamblad från oss, omg!! stolarna var puts väck...suck. men vem vet, de kanske kommer fram.

har umgåtts en del med date 1 och date 2. ska träffa date 1 ikväll. vi ska gå på en fest ihop blir nice!

ska ta tag i min tyska på riktigt detta år. går ju inte att hålla på som jag gjort. jag har tyskar omkring mig men ändå säger jag inte knappt ett knyst. men nu jälar!!

detta är iaf resultatet av mitt rum. duger det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar