tisdag 10 mars 2009

solo

jag måste gör ett solo till min sökning till danshögskolan i oslo. men jag kan bara inte hitta "rätt" musik. finns ju massa bra. men jag kan bara inte hitta ngn lår som jag fastnar för. att det kan vara så svårt. HJÄLP!!

imorgon ska jag till mr difficult apartment, suck. hoppas bara att jag kan få tillbaka min och nils deposition. men jag lär väl få sitta på hans kontor i några timmar innan han kommer dit...åh bara allt snart är slut med den mannen. borde typ sätta upp lappar för att varna folk för honom. jag får leja några av mina datanördkompisar att hacka hans sida, hans telefon, hans fru...nej kanske inte så illa. men folk borde varnas. han är totalt funtad. tanken är väl god men han är en värdelös människa på att utföra sin goda tanke. fuck him.

min mage är normal igen, skönt. med lite movicol löser sig allt...hehe fyndigt värre!

känns helt sjukt att det bara är tre veckor kvar till nästa lov. en liten baggis bara. konstigt att de lägger loven så. bara fyra veckor och sen två veckor till...men men det är ju gott med lov iaf. så mkt mat som jag har hemma nu så lär jag ju klara mig till vinterlovet minst. typ iaf.

fick en massa serier av syster h som nu sitter i hela lägenheten. så nice med lite kul bilder. vissa är verkligen helt sjuka.

4 kommentarer:

  1. what? oslo? vad ska du göra där?
    jag kommer och hälsar på ändå vet du

    SvaraRadera
  2. gött. vi får väl se om jag kommer in först.

    SvaraRadera
  3. Ja hallen blev väldigt intressant... =)

    SvaraRadera
  4. Jag kom på, du kanske redan har valt musik, men musiken från filmen Finding Neverland är helt underbar! (Jag vill iaf ta danssteg när jag hör den) Filmen är väldigt fin också om du vill ha filmtips...

    SvaraRadera