torsdag 12 mars 2009

oj oj vilken dag, phu!



jag har fått ett jättekonstigt blåmärke på min fot efter dagens ansträngningar. helm konstigt, där får man väl inte märken.

ikväll har jag bara ätit och ätit. glömde att ta med ngt till skolan så jag fick äta min reserv snickers över hela dagen. men så nu när jag är hemma, kan jag inte sluta äta. men nu tror jag väl att jag slutligen är mätt. det har varit en tuff dag så jag antar att kroppen behöver en del. men ändå, det måste väl finnas en gräns? 6 mackor, 3 ägg, 1 ölkorv, 2 apelsiner, 1 banan, 2 yoghurts, 6 kex och ett glas mjölk. seriöst det är hur mkt som helst. men nu ska jag väl kunna sova gott.

ett av sommarens projekt ska vara att lära mig stå på händer och hjula, på "riktigt", inte sådana mes skitar som jag gör.

för övrigt så ska jag någon dag köpa mig en twistermatta.

3 kommentarer:

  1. Mat ær bra før dig. Hur du æn gør så kan du inte mæta dig med Johan, hehe. Nu ær jag ikapp med inlæggen. Puss puss

    SvaraRadera
  2. Sa jag att jag gillar tår?

    SvaraRadera
  3. nej det är ju sant. johan slår alla.

    SvaraRadera