måndag 23 mars 2009

facebook, du är min sanning

jag tänkte bara meddela att jag nu vet vilket det första intrycket är av mig;

Bodil took WHAT DO PEOPLE THINK OF YOU AT FIRST SIGHT? quiz and the result is YOU ARE CUTE. People feel like they have to protect you!aww.. you are not so defenceless: show them!

känns verkligen helt rätt. det satt mitt i prick. är inte alltid lätt att vara så blyg och rädd för livet. sen när jag tog testet där jaf fick reda på vilken nationalitet jag var kändes det lite motsägelsefullt.

Bodil took What nationality are you? quiz and the result is Norwegian
You are self-confident and sure! You take risks and never regret it. Just be careful not go over board.


känner mig nu väldigt splittrad. vem är jag, vem är bodil? facebook har väl alltid sanningen? deras tester är väl sanna. eller är allt en lögn. "du måste finnas du måste..." facebook, utan dig dööööör jag. du är ju den jag tror på. svaret är ja, bodil har inget eget liv. pinamt. fö. så har jag börjat spela skissa gissa på internet, bra sysselsättning för oss livlösa. http://chat.passagen.se/skissa_o_gissa/

2 kommentarer: