måndag 16 mars 2009

helgen bravader

idag har jag varit duktig. pantat allt glas, varit vid återlämningen och kastat det glas man inte kunde panta, handlat, röjt i köket, kokat potatis...ojoj men jag har inte varit ute särskilt mkt med Wilma. bara den vanliga morgonpromenaden. får ta henne på en riktigt lång och härlig promenad imorgon. hon ser nästan ut som en valp igen, nu när hon inte har så mkt hår.

har annars haft en bra helg. en tjej i 2:an hade sin 25års fest i lördags. verkligen en jättelyckad kväll ända till jag märkte vilken idiot jag umgicks med. fick se lite nya sidor hos de som jag vanligen träffar här nere, på gott och ont.

igår hade jag värsta bakisdagen lixom de andra i lägenheten. två av fyra var tvungna att gå och repa, stackarna. gjorde verkligen så gott som ingenting. åt en massa skit, tittade på film, sov, pratade med nils (som jag visst hade gjort orolig genom ett sent nattligt samtal), gosade med wilma och allt annat som man kan göra inom räckhåll till sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar