söndag 29 mars 2009

finbesök

denna helg har jag haft finbesök av syster e, riktigt mysigt. vi har inte alls gjort stan så som jag trodde att e ville utan vi har bara göttat runt. utekväll i fredags, frosseriafton igår och ikväll blir det restaurangbesök med mamma och gunnar. det är så roligt att de vill komma hit och hälsa på. jag blir så glad. de vill komma för att hälsa på lilla mig, åh kärlek!

e har hjälpt mig med mitt solo idg. TUSEN TACK!! går så trögt. vet inte vad som blir snyggt och inte. ibland känns det som att det är en hårfin skillnad mellan fräckt och löjligt. skönt att ha ngn som säger "ja det blir bra" "nej!" "ja kanske om du gör lite mer si eller så". kan väl inte säga att jag är färdig men med mina tidigare två steg så har kombinationen flerdubblats. ska ha jazmine sullivans låt Bust your Windows. tror att det kan bli bra, måste bara kämpa lite mer.

om en vecka är jag hemma. känns helt sjukt. tiden bara rinner iväg. jag har inte ens bokat ngn returresa... ska bli så skönt att komma hem. äta mammas bullar, åka till hålt med pappa, gosa med trasan, gå promenader i skogen, hälsa på alla underbara grannar, hälsa på mormor, åka och köpa billig skit på gekås, karlsson, ÖB, rusta och att bara få vara.

om någon undrar så önskar jag mig en kamera, en bra kamera! en kamera som inte tar suddiga biler 5 sekunder efter att jag tryckt på knappen. en kamera som inte bara kan ta i fullt dagsljus...

puss hej

3 kommentarer:

  1. Hej Bodil!
    Behöver du din bil när du kommer hem? Du kan säkert få låna min en del, men kanske inte hela tiden. Jag har ju min mc.
    Du får höra av dig om du vill att jag ska ställa på den.
    Kramar pappa

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Du har visst glömt att du ska hälsa på VÄNNERNA! som är kvar i Sverige.

    Don´t forget me cause I will NEVER ever forget you!

    Kramar i massor / Mois

    PS. Blir lite rädd när du snackar om att bli Nunna... =) Är inte du o Nils tillsamans längre?

    SvaraRadera
  3. ja det klart att jag ska vara med er. tjejkväll!! nejdå, nunna blir jag nog aldrig. mest att det vore skönt att bara vara och göra en massa nyttigt. jag är fortfarande ihop med nils. ett tag till iaf ;)

    SvaraRadera