fredag 13 mars 2009

kläder



jag har en massa kläder som bara har försvunnit. döds konstigt. typ denna halsduk, typ den blå tröjan med orange knappar, andra tröjor, halsdukar, grejer... det är som att jag har ett svart hål någonstans i min närhet. för jag menar, har jag glömt dem så borde de ju vara ngn som säger till. skit konstigt.

idag är det fredag och ikväll ska jag se på en dansföreställning. ska bli nice. fast jag har döds bråttom. slutar skolan vid 19.45 och föreställningen börjar 20.30 på andra sidan stan. men jag får ta mig en raggardusch och snabba mig iväg. tänkte åka kollektivt så att jag inte behöver bli så svettig på vägen. fast det går ju iof snabbare...hrmm.. ja ja.

fö. så är det helg nu. bröt mitt godislöfte igår. aj aj. äter ju inte på vardagar. men så igår så tog suget över. dvs. nu är det helg.

jag gillar IKEAs plåster.

3 kommentarer:

  1. Det kaaaaan inte va så att dom liksom hamnar på olika ställen, bara? En hög hos mamma, en hög hos pappa, lite i Hålt, kanske hemma hos Nils, på Getterör till och med kanske? Ställen där ingen tror att dom behöver säga till, för att du ändå komme tillbaka? Eh... Du är ju l ite känd för att sprida saker omkring dig... eh... fast det är ganska roligt =)

    SvaraRadera
  2. är jag jue inte...nej men så illa är det väl ändå inte? jag tycker ändå att det är konstigt. som den blå tröjan, använde ju den massa. den kan man ju inte bara glömma.

    SvaraRadera
  3. Gör som jag: Klicka på bilden så får du den i jättestorlek. Sitt sen och titta in i Bodils vackra ögon i en minut. Efter det så bryr man sig inte längre om kläder som har försvunnit. Kanske inte funkar lika bra på dig som på mig.

    Jag älskar dig.

    SvaraRadera