söndag 8 mars 2009

segis helg

nu blir jag snart blond igen, har en massa starkt kladd i huvudet. har färgat det själv så vi får väl se hur det blir när det är färdigt. men det kan väl knappt bli värre än när nils färgade det på mig. omg...

har haft en riktigt go helg. festade i fredags, segis dag igår med green mile på kvällen och idag...ice age 2 kanske. ice age is the shit!

det är ngn hundutställing plus hundmässa vid olympia idag som jag är lite sugen på att gå till. ska bla vara dansare med sina hundar som gör ngt nummer. vore coolt att se. men kan jag inte få med ngn så vet jag inte om jag går. wilma var ju inte överförtjust igår när vi bara gick utanför så... men vägg i vägg med detta finns en erotikmässa som gör reklam över hela stan. så jag kan gissa att den är rätt stor. kanske kan jag få folk att gå på min hundmässa om jag lockar med att vi kan gå dit efteråt.

har lyxat till det idag med att göra bake off baguetter. gotta gotta. skönt att äta det när inte axel sitter brevid och äter upp alla innan man är färdig med sin första...hehe nej det är väl bra att man äter. gäller bara att ha koll så att ens egen mage oxå fylls innan allt är slut ;)

1 kommentar:

  1. haha, du kan ju ta med sherw the perv :D

    Jag tror det är sånt som kallas freestyle, när man "dansar" med sin hund. kolla på youtube, det är asfräckt

    SvaraRadera