onsdag 18 mars 2009

blaj blaj blaj



det finns vissa saker här som är halvt oslagbara. ölen, matpriserna, alkoholpriserna, stadsparkerna, hundvänligheten.. men trots en massa bra saker så kan jag ändå längta hem. inte för att jag skulle ha så mkt att göra hemma. men tänkt, gamla vanliga sällstorp. blir ibland trött på att det är så jobbigt att prata. måste prata långsamt, verkligen lyssna för att förstå. svenska är så mkt lättare, kan ju nästan prata med öronen och lyssna med ryggen...

har fortfarande mina känningar av förkylningen. men med lite yoga idag ska det mesta släppa, hade jag tänkt. alla mina krafter tog totalt slut igår. vi fick floor istället för hiphop som sista lektion, omg!! jag tänkte verkligen, "en gång till och jag stupar". men det gick bra. vi gick igenom olika flashiga grejer. lite skönt att ha lite genomgång, blev ju lite lugnare än att köra 100%, full fart, nu kör vi!

drömde så hemskt, eller det var väl inte hemskt hemskt. men hade det varit verklighet hade det varit hemskt. känner att jag fortfarande är sur på nils och hans kollektiv trots att det bara var en dröm. men den satte sig så fast. tänk att drömmar kan vara så verkliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar