tisdag 17 mars 2009

sjukdomarna härjar

nu är snart hela vårat lilla kollektiv sjuka. det började lite med lee som gick över till becca. rejältöver, bihåleinflamation + att förkylningen gått ned i lungorna. penselin och ingen dans på en vecka. igår fick lee tillbaka sjukan och idag fick jag den. men jag tänkte försöka mig på det idag ändå så får jag väl ta smällen av det imorgon. mådde bättre efter en promenad med wilma. frisk luft är ju bra men 5h i en kvav danssal känns inte lika lovande.

men nu ska jag allt bli frisk. om jag cyklar till och från skolan så får jag andas mkt då. ta igen den missade luften i skolan lixom. konstigt egentligen att vi inte har fläktar, eller någon slags ventilation. salarna används ju 16h/dygn. kan ju inte vara så bra att bara öppna fönster och kyla ned allt.

jag har fått finnar på min haka.

1 kommentar: